Ochelarii Miss Sixty – Merita cumparati?

Ochelarii Miss Sixty

Numele Miss Sixty a devenit o marca cunoscuta la nivel mondial. Termenul «miss» este cu referire la publicul tinta: femeile tinere. Cuvantul «sixty» se refera la hainele brand-ului: inspirat de moda “vintage” din anii 1960. In mai putin de 20 de ani, eticheta a sculptat un spatiu definit de la sine in lumea designului tinerilor, tinand pasul alaturi de marii lideri din industrie precum Diesel si Replay.

Regasite, acum, in peste 90 de tari din intreaga lume, Miss Sixty ofera o gama larga de ochelari de soare , genti de mana, parfumuri si bijuterii.

Farmecul colectiilor de ochelari de soare Miss Sixty este combinat cu o trasatura oarecum amuzanta.

Lentilele deosebit de apropiate de ochi si rotunjite sunt trasaturile distinctive in aproape toate modelele, au adus in diferite stiluri pentru a satisface nevoile mereu in schimbare ale femeilor Miss Sixty, care se bucura de o imagine cu stil unic care sa insoteasca aspectul ei personal. Prima colectie este o reminiscenta a anilor ’50 St Tropez creat inca cu tehnologia de injectie-turnare.

Culorile sunt puternice: negru, bordo albastru, cu luciu, si finisaje metalice, inclusiv in intuneric si, uneori, lentile oglindite intr-un cadru. Sunt mai multe linii elegante si futuriste care caracterizeaza si amintesca anii ’60, cu rame rotunjite, disponibile in culori lucioase sau avand un finisaj specific. Colectia anilor ’70 este evidentiata de catre cadre mari si patrate din plastic transparent cu tehnologia injectie-turnate si intunecate.

Ajungand in anii ’80 cu rame subtiri si usoare din metal sustineau lentile foarte inchise. Ca intotdeauna, colectia de ochelari de soare este inspirata de clasicii “vintage”, dar cu detalii exceptionale din stilul modern, contemporan si elegant.

Leave a Reply