Pot Exercițiile Simple să Reducă Celulita?

Absolut. Mai jos, puteți găsi o listă de exerciții scurte, ușor de efectuat, pe care le puteți face oriunde, pentru a lupta împotriva celulitei sau, cel puțin, pentru a vă oferi o șansă de luptă.

Pe măsură ce majoritatea celulitei se acumulează pe șolduri, coapse și abdomen, aceste exerciții de celulită ajută la tonifierea și întărirea acestor zone. Exercițiile sunt foarte simple și pot fi făcute în timp ce urmăriți emisiunile preferate, în timp ce ascultați colega voastră de cameră plângându-se de prietenul ei sau în timp ce așteptați ca cina să fie gata.

Combinarea unei diete sănătoase cu o anumită activitate cardio ușoară și cu aceste exerciții, combaterea celulitei nu va mai părea o luptă în pierdere.

Exercițiile de 20 de minute, pentru 3 zile pe săptămână, pentru celulită

  • Pasul 1: Cardio – Încălziți-vă timp de 2 minute, cu ajutorul mersului pe jos, ciclismului sau alpinismului de intensitate scăzută. Nu vă înnebuniți, doar munciți din greu pentru a pune aceste lucruri în mișcare. După 2 minute, măriți intensitatea pentru încă 8 minute. Ar trebui să vă împingeți astfel încât să respirați greu, dar încă să puteți vorbi. După cele 8 minute, reduceți intensitatea timp de 2 minute.
  • Pasul 2: Forța – Faceți un singur set (10 până la 15 repetări) pentru fiecare dintre exercițiile de îndepărtare a celulitei enumerate mai jos. Nu va trebui să folosiți greutăți la început, dar mai târziu, când deveniți mai puternice, veți dori să adăugați o greutate suficient de mare pentru a vă exercita mușchii. Mușchii voștri sunt suficienți de obosiți atunci când vă simțiți ca și cum nu puteți mai face o repetare. Dacă simțiți că puteți face cu ușurință 15 repetări, măriți puțin greutatea.
  • Pasul 3: Flexibilitatea – După fiecare exercițiu de antrenament de forță, trebuie să vă întindeți. Faceți fiecare exercițiu de întindere și mențineți timp de 20 de secunde. Acest lucru este vital pentru a asigura o construcție musculară sănătoasă.

Leave a Reply