De când eram mic mi-a plăcut să mă uit la reclamele care se difuzau la televizor între filmele serii. Îmi plăcea să văd cum creativitatea oamenilor e pusă în aplicare și cum iau formă ideile acestora. De fiecare dată încercam să înțeleg cum se mulează fiecare reclamă în parte pe misiunea și valorile brand-ului pentru care a fost creată. În ciuda faptului că nu observam de fiecare dată care e această legătură dintre reclamă și brand, nu m-am lăsat nici până acum de admirat reclamele, chiar dacă acum le urămăresc mai mult online.
Vreau să prezint acum o reclamă foarte mișto făcută pentru compania producătoare de prezervative, Durex. Am dat peste ea într-un mod absolut întâmplător, iar titlul acesteia #TurnOFFtoTurnON, fiind unul destul de interesant m-a făcut să îi dau play. Din momentul în care am apăsat butonul play au început să se cotureze tot felul de conexiuni în mintea mea până când, la finalul reclamei, am ajuns să îmi spun “Băi, e foarte mișto reclama asta! Atât ca idee, cât și contextul în care a fost pusă. În felul acesta Durex nu are decât de câștigat pentru că awarness-ul brand-ului e deja punct ochit – punct lovit prin intermediul acestei reclame.”
E vorba despre asocierea prezervativelor Durex cu evenimentul anual care a pornit din Australia în data de 31 martie 2007 și care a ajuns să se răspândească la nivel global, această idee fiind adoptată de numeroase orașe din întreaga lume. În ultima sâmbătă din luna martie, fiecare oraș, companie, persoană, instituție care dorșeste să se alăture acestei mișcări de conștientizare a schimbării climatice din ultimii ani va stinge lumina pentru o oră. Evenimentul inițiat de WWF se numește Earth Hourși în 2013 a ajuns să adune peste 7000 de oraşe din peste 152 de țări care să stingă lumina.
Contextul în care Durex a profitat de acest eveniment și a creat reclama de mai jos e unul inedit și îi face pe tineri să simtă că stingerea luminii pentru a face dragoste e un lucru pe care ei îl sprijină și că folosirea prezervativelor lor reprezintă alegerea ideală pentru acele momente. Bazată pe faptul că tehnologia poată să stea în calea sexului excepțional, această reclamă îi îndeamnă pe toți oamenii să își închidă dispozitivele electrice și să se bucure de fiecare moment alături de persoana iubită. Asocierea Durex – Earth Hour reprezintă, pentru mine, o campanie plină de succes care își va atinge cu siguranță obiectivul deoarece țintește latura sentimentală sau afectivă a oamenilor și nu are cum să o dea în bară cu asta.
Gata cu atâtea vorbe! Vă las să urmăriți spotul și să vă bucurați de imagini!